مدير مجموعه ورزشي تختي: ظرفيت ورزشگاه آزادي 66 هزار نفر است
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 5:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مدير مجموعه ورزشي تختي تهران با انتقاد از تغيير محل بازي‌هاي ليگ برتر از اين ورزشگاه به آزادي گفت: با اين روش بهتر است در کوير فرش پهن و در آنجا بازي‌ها را برگزار کنند.


    به گزارش خبرگزاري فارس، حسين کلانترزاده در مورد تغيير مکان بازي پرسپوليس برابر سايپا از استاديوم تختي به آزادي گفت: براي بار اول نيست که اين اتفاق مي‌افتد و باز هم يک روز قبل از مسابقه مکان بازي را عوض کردند. سيستم ورزشگاه ما با ساير ورزشگاه‌ها فرق مي‌کند. براي رفاه بيشتر و اينکه هواداران دچار مشکل نشوند جداي از حراست و نيروي انتظامي خودمان افرادي را با هزينه شخصي براي اين امر به استاديوم مي‌آوريم و وقتي که مکان بازي تغيير مي‌کند، ضرر مي‌کنيم.


وي افزود: اين بار در حالي که تا آخرين لحظات تمام سايت‌ها و خبرگزاري‌ها که ليگ ايران را پوشش مي‌دهند اعلام کرده بودند بازي در تختي انجام مي‌شود به يک باره مکان بازي را تغيير دادند. روز گذشته نامه‌اي از پليس راهنمايي و رانندگي آمد که در آن اعلام شده بود ظرفيت پارکينگ تختي کم است. با آن‌ها تماس گرفتم و گفتم يا شما استاديوم ما را نديديد يا اينکه اطلاعات غلطي داريد. اگر پارکينگ ما از آزادي بيشتر نباشد، از آن کمتر نيست اما بعدا اعلام کردند چون مهدوي کيا در بازي با آلومينيوم گل زده و ممکن است هواداران زيادي به استاديوم بيايد پس بهتر است بازي در آزادي برگزار شود.


مدير مجموعه ورزشي تختي خاطرنشان کرد: در ليگ‌هاي درجه 2 اروپا هم بليت فروشي از قبل بازي انجام مي‌شود و هواداران مي‌دانند در کدام صندلي بايد بنشيند و مسئولان هم باخبر هستند چه تعداد براي تماشاي بازي به ورزشگاه مي‌آيند. متاسفانه هنوز ما به اين سمت حرکت نکرديم. در فوتبال ما سازمان ليگ متولي برگزاري مسابقات است و آنها بايد نظر بدهند اما متاسفانه هر کسي خود را محقق مي‌داند که در مورد برگزاري مسابقات نظر بدهد و بايد مديريت‌مان را اصلاح کنيم.


کلانترزاده تاکيد کرد: پيش بيني شده جمعيت بيشتري نسبت به گنجايش ورزشگاه به تختي بيايد، چگونه مي‌خواهند پيش بيني کنند حالا که بازي در آزادي است تماشاگر بيشتري به ورزشگاه نيايد؟ مي‌گويند آزادي 100 هزار نفر گنجايش دارد ممکن 200 هزار نفر به آزادي بيايد، آنوقت مي‌خواهيم چکار کنيم؟ با اين روشي که مسئولين دارند، توصيه من اين است که در کوير فرش پهن کنيم تا هر تعداد تماشاگر بخواهند آنجا بيايند و بازي را نگاه کنند.


وي گفت: هواداراني که در شهرستان هستند کمتر از تهران نيستند. پرسپوليس و استقلال وقتي باتيم‌هاي شهرستاني بازي دارند همين تعداد تماشاگر که در تهران به ورزشگاه مي‌آيند در آنجا هم به استاديوم مي‌آيند اما بازي‌ها برگزار مي‌شود و هيچ مشکلي پيش نمي‌آيد. اين در حالي است که ظرفيت استاديوم تختي از استاديوم‌هاي شهرستان بيشتر است.


وي تصريح کرد: از سال گذشته بازي‌هايي که تراکتورسازي در تهران ميهمان است، در استاديوم تختي برگزار مي‌شود. تراکتورسازي بدون شک پرطرفدارترين تيم ايران است و براي برگزاري بازي‌هايش به مشکلي برنخورديم. ورزشگاه تختي 30 هزار نفر گنجايش دارد در حالي که استاديوم آزادي حدود 66 هزار نفر گنجايش دارد و اينکه مي‌گويند 100 هزار نفري درست نيست.


مدير مجموعه ورزشي تختي تصريح کرد: مي‌خواستيم به استاديوم آزادي کمک کنيم زيرا چمن اين ورزشگاه در حال تخريب است. اين ورزشگاه بايد براي بازي‌هاي ملي آماده باشد و نبايد به آن فشار بياورند. بازي‌هايي که ضرورت چنداني ندارند، مي‌خواستيم در تختي برگزار کنيم ولي متاسفانه مي‌بينم هر کسي نظر خودش را مي‌دهد. يک بار براي هميشه بايد اين موضوع حل شود. نقش سازمان ليگ در خصوص فوتبال مهم است و آنها بايد نظر بدهند. تنها کسي که مي‌تواند در مورد برگزاري بازي‌ها  نظر قطعي بدهد بهروان سرپرست سازمان ليگ است.


کلانترزاده در مورد اينکه تا 15 مهر زمان زيادي باقي نمانده و بايد تا آن زمان شرايط ورزشگاه‌ را اصلاح کنند و آيا تختي توانسته مشکلاتش را حل کند، اظهار داشت: استاديوم تختي در دو قسمت مشکل داشت. قسمت اول توصيه‌اي از AFC بود که بايد ميکسد‌زون را درست مي‌کرديم و اتاقي جدا براي داوران مي‌ساختيم. ميکسدزون درست شد و فردا هم ساخت رختکن جديد براي داوران را آغاز مي‌کنيم.


وي گفت: ايراد دوم دوم ساخت اسکوربورد و تکميل سيستم نور بود. شرکت توسعه و تجهيز و آقاي ترکاشوند و عبدي به صورت شفاهي اقدام کردند و قول دادند اين مشکل را رفع کنند. اميدوار بوديم اين اتفاق بيفتد و به سرعت اقدام کنند اما تاکنون چنين کاري نشده اما اميدوارم در فرصت باقي مانده نسبت به حل اين مشکل اقدام کنند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان